Produkty pro pečovatelské kanceláře blízko mě (299)

Kancelářský kontejner

Kancelářský kontejner

Ať už jako studentský domov, stavební kontejner nebo kancelářský kontejner – naše kontejnery nabízejí neuvěřitelně široké spektrum využití a jsou tak flexibilně použitelné. Naši výrobci obytných kontejnerů nabízejí struktury s různými plochami a konfiguracemi, které lze individuálně přizpůsobit vašim potřebám. Spolehlivá tepelná izolace zajišťuje komfortní klima v prostoru. Mnoho různých možností vybavení je k dispozici, neváhejte nás kontaktovat.
Kancelářské kontejnery

Kancelářské kontejnery

S kancelářskými kontejnery můžete rychle a nákladově efektivně vytvořit kancelářské prostory téměř jakýchkoli rozměrů, kdekoli jsou potřeba. Z hlediska vybavení a pohodlí mohou moderní kancelářské kontejnery být lepší než pevné budovy. DOZVĚDĚT SE VÍCE MT Container GmbH vám nabízí kontejnery, které lze používat nejen jako kanceláře, ale mohou také plnit mnoho funkcí od stavebního kontejneru po obytný kontejner nebo školní kontejner. Proč používat kancelářský kontejner? Kancelářský kontejner může být dokonalou alternativou k pevné stavbě, i na dlouhou dobu. Můžete vždy získat požadované rozměry a vybavení. Kdykoli potřebujete stabilní a odolné prostory proti povětrnostním vlivům, ale pouze na dočasné použití, jsou kancelářské kontejnery nebo obytné kontejnery první volbou. Mohou nabídnout stejné pohodlí jako pevné budovy, ale vyznačují se výrazně nižšími stavebními náklady. Také krátká doba výstavby je důležitým faktorem. Tajemství těchto kontejnerových systémů spočívá v...
Kancelářský kontejner

Kancelářský kontejner

5m x 3.95m x 3.90m = 7t Nabízíme různé typy pracovních kontejnerů, kontejnerů na materiál a kancelářských kontejnerů. Velikost: 5 x 3,95 x 3,90m Hmotnost: 7000kg
Přestěhování Kanceláří a Administrativy

Přestěhování Kanceláří a Administrativy

Přestěhování úřadů, institucí a kanceláří představuje zcela zvláštní výzvu. Koneckonců, běžný provoz by měl pokračovat co nejméně rušivě a bez přerušení. Exaktní, individuální logistický a časový plán Individuální nabídka s časovým a personálním plánem Realizace stěhování na přání i mimo vaše pracovní hodiny, v noci nebo o víkendu Demontáž a montáž vašeho kancelářského vybavení Plánování IT a sítí Odpojení a opětovné připojení, stejně jako odborné balení počítačové techniky Vybalení a zabalení vašeho archivu Transport trezorů Speciální přepravy Řemeslné služby jako pokládka koberců, elektro a vodovodní přípojky, malířské práce Truhlářské úpravy vašeho vybavení/nábytku Certifikované zničení vašich starých dokumentů Likvidace nábytku a odpadu Meziskladování dokumentů a kancelářského vybavení Úklidový servis po stěhování Osobní péče vašeho stěhovacího poradce během celého stěhování
Odpovědná osoba za laserovou bezpečnost pro lékařské aplikace

Odpovědná osoba za laserovou bezpečnost pro lékařské aplikace

Kurz pro získání odbornosti jako laserový bezpečnostní pracovník pro lékařské a kosmetické aplikace.
Tabule, Velikost vložky 150x210 mm, Skleněná deska, Množstevní slevy, Výprodejové zboží (Vyřazené produkty), Kancelářské potřeby, Kancelářské materiály

Tabule, Velikost vložky 150x210 mm, Skleněná deska, Množstevní slevy, Výprodejové zboží (Vyřazené produkty), Kancelářské potřeby, Kancelářské materiály

Štít, rozměr vložky 150x210 mm, skleněná deska, množstevní ceny, rám, vložkové štítky, rámy na obrázky, kancelářské potřeby, zbytek (nové zboží) Popis: Štít z nerezové oceli a skleněné desky, typická velikost pro kancelářské štítky Zbytek (nové zboží) Dostupnost: 2000 ks. Minimální odběr: 10 ks. Množstevní ceny Podrobnosti: Rozměr vložky: cca 150x210 mm Rozměry nerezové kazety: - cca 152 x 215 x 10 mm vnější rozměr (Š x V) - Tloušťka materiálu 0,8 mm, po celém obvodu ohnuté, horní a dolní strana dvojitě ohnuté - 4 zadní vyražené šroubové oči s Ø 6 mm otvorem, výška cca 3 mm Rozměry skleněné desky: - tepelně tvrzená cca 150 x 210 mm, 4 mm silná Bílý papírový vložka, cca 0,5 mm tloušťka materiálu Další informace viz technický list Stav: nové Umístění: 40764 Langenfeld Možnosti dodání: Osobní odběr a zaslání (za poplatek) možné
Úředník pro nebezpečné zboží

Úředník pro nebezpečné zboží

Poradíme vám ve všech otázkách týkajících se přepravy nebezpečných materiálů, zajistíme dodržování předpisů o nebezpečných materiálech ve vaší firmě a vypracujeme opatření pro zjednodušení vašich procesů.
Úklid Kanceláří

Úklid Kanceláří

S naší úklidovou firmou v Mnichově rádi převezmeme také profesionální úklid kanceláří, který obvykle spadá do oblasti údržbového úklidu.
Externí pověřenec pro ochranu osobních údajů

Externí pověřenec pro ochranu osobních údajů

Externí pověřenec pro ochranu osobních údajů. Odbornost v podnikových procesech a IT a právním poradenství. Nabídka školení pro pověřence pro ochranu osobních údajů Zúčastněte se našeho certifikačního kurzu: Pověřenec pro ochranu osobních údajů. V certifikačním kurzu: Externí pověřenec pro ochranu osobních údajů se naučíte více než v jiných kurzech: Ochrana osobních údajů v souvislosti se zákonem o ochraně dodavatelského řetězce, praním špinavých peněz, dodržováním předpisů, bezpečností dat. Kromě toho: Mnoho praxe a případových studií.
Inženýrské kanceláře pro automatizaci

Inženýrské kanceláře pro automatizaci

S 20 lety zkušeností jsme zkušený poskytovatel služeb, který najde nejlepší řešení pro váš úkol.
Kancelářský kontejner

Kancelářský kontejner

Mobilní kancelářské kontejnery a modulární kancelářské budovy s flexibilními dispozicemi, k pronájmu nebo koupi, jsou spolehlivě a rychle dodávány společností Portakabin, v rámci rozpočtu.
Inženýrské kanceláře pro strojírenství

Inženýrské kanceláře pro strojírenství

Inženýrské kanceláře pro strojírenství, náš tým vyvíjí vše od nápadu přes vývoj konceptu, studii proveditelnosti, funkční prototyp, sériový vývoj až po produkt, vše z jednoho zdroje.
Kancelářský kontejner

Kancelářský kontejner

Naše kancelářské kontejnery jako flexibilní prostorové řešení nabízejí vaší firmě na míru šité, dočasné kanceláře. Rekonstruujete svou kancelářskou budovu nebo expandujete? Nabídněte svým zaměstnancům pohodlné a moderní dočasné řešení s našimi kancelářskými kontejnery. Díky našemu nabízenému vnitřnímu vybavení proměníme vaše kontejnerové řešení v atraktivní pracovní prostředí. Ať už dočasně nebo trvale – vybavení našich produktů se přesně přizpůsobuje vašim přáním, například jsou k dispozici v různých velikostech. Zjednodušeně řečeno, kancelářský kontejner se hodí všude tam, kde jsou potřeba kancelářské prostory. Může to být malé samostatné kancelářské místo v rámci stavebního projektu nebo open space kanceláře s vícestupňovými jednotkami.
Použitý Kancelářský Kontejner - Model Kontejneru K-604

Použitý Kancelářský Kontejner - Model Kontejneru K-604

Naše široké produktové portfolio zahrnuje kancelářské kontejnery, obytné kontejnery, skladové kontejnery, vrátnické kontejnery, sanitární kontejnery, sprchové kontejnery, WC kontejnery, kontejnery pro osoby se zdravotním postižením a prodejní kontejnery. Kontejner model K-604 je použitý a ihned k dispozici. CENA: 5000€ bez DPH Kontejner má rozměry 2,40m x 6m x 2,60m. Je vybaven dvěma vstupními dveřmi, dvěma okny s naklápěcí funkcí, dvěma LED stropními lampami, dvěma venkovními lampami, dvěma vypínači, dvěma zásuvkami, kabely, kabelovými kanály, jedním rozvaděčem, 16 Ampér elektrickým připojením, PVC podlahovou krytinou, rohovými a úhlovými lištami a čtyřmi jeřábovými oky. Volitelně si můžete zakoupit elektrické topení včetně instalace za 350€.
Walter Knoll Kancelář Ikona 3 díly

Walter Knoll Kancelář Ikona 3 díly

Použité kancelářské vybavení Walter Knoll, skládající se z: Psací stůl antracit, stojící kontejner se skleněnou deskou, kulatý skleněný konferenční stůl s kontejnerem antracitová deska. 1 na skladě Použité kancelářské vybavení Walter Knoll, skládající se z: Psací stůl antracit 210x104 cm, výška 73 cm Stojící kontejner se skleněnou deskou / stříbrný, zásuvka a závěsná zásuvka (V 70 cm, Š 50 cm, H 52 cm) Kulatý skleněný konferenční stůl Ø 135 cm, výška 73 cm s kontejnerem antracitová deska / stříbrný, 3 univerzální zásuvky jako noha stolu (V 70 cm, Š 50 cm, H 52 cm) Doručení po celé zemi na vyžádání
Virtuální kancelářský balíček - objednejte online nyní!

Virtuální kancelářský balíček - objednejte online nyní!

1A přítomnost pro vaši firmu v Německu, Stuttgart-Business Center Holderpark >> jednoduše >> cenově dostupně >> rychle Dobré řešení pro zahraniční firmy, které chtějí expandovat na německý trh. Optimální pro založení pobočky, filiálky, zastoupení v EU nebo pokud chcete jednoduše spravovat svou firmu na cestách. Správa pošty: celosvětové přeposílání pošty Telekomunikace: telefonní nebo faxové číslo a přesměrování hovorů Paper2email: Naskenujeme vaše dopisy a zašleme vám je jako PDF e-mailem. Objednejte si níže praktické doplňkové služby: Přineseme vám vlastní poštovní schránku Sběrný balíček shromažďuje nákupy a přeposílá je Osobní vyzvednutí, možnost vlastního odběru Pronajměte si naši kancelář na den podle potřeby
Systém Příček Akustická Izolace pro Firmy, Podniky, Dílničky, Hal, Kanceláře a mnohem více...

Systém Příček Akustická Izolace pro Firmy, Podniky, Dílničky, Hal, Kanceláře a mnohem více...

Přepážková stěna, Dělicí stěna, Dělicí systém, Zvuková izolace pro firmy, podniky, dílny, haly, kanceláře a mnohem více...
Denní kancelář

Denní kancelář

Naše plně vybavené kanceláře si můžete pronajmout na hodiny nebo dny. Denní kancelář je ideální pro cestovatele nebo obchodní zástupce, kteří chtějí během svého pobytu v oblasti Kolína/Düsseldorfu pracovat v klidu a přitom si zachovat svou nezávislost. Denní kanceláře si můžete také rezervovat na delší období a předem si zajistit termín.
Pronájem Kancelářských Prostor

Pronájem Kancelářských Prostor

Hlavní kompetencí společnosti Das Büro…Abels & Partner GmbH je pronájem plně vybavených kancelářských prostor s plnohodnotným sekretariátem.
Školení uživatelů pro Microsoft Office a Windows, digitální nebo na místě

Školení uživatelů pro Microsoft Office a Windows, digitální nebo na místě

Hledáte společnost, která se postará o školení vašich zaměstnanců a plně je vyškolí v používání Windows nebo aplikací Office? Rádi se staneme vaším kompetentním partnerem.
Kancelářský kontejner

Kancelářský kontejner

Kancelářský kontejner CS představuje univerzální modulární systém se svými vyměnitelnými vnějšími stěnovými prvky, které jsou umístěny a přišroubovány do rámu kontejneru.
Kanceláře pro Vývoj a Konstrukci

Kanceláře pro Vývoj a Konstrukci

Naše zkušenosti nám umožňují současně nastavit směr k konstrukci a detailizaci během vývojového procesu.
Vytvořte webovou stránku s Worldsoft - Více než jen webová stránka s rozsáhlým zázemím

Vytvořte webovou stránku s Worldsoft - Více než jen webová stránka s rozsáhlým zázemím

Worldsoft Site Wizard Chcete si upravit svou webovou stránku sami? Nechcete procházet dlouhé příručky? Nechcete sledovat spoustu tutoriálů? Rozhodněte se nyní pro Worldsoft Site Wizard. Váš internetový kouč vám pomůže s vytvořením a nastavením, dokud nebudete spokojeni.
Hodnocení managementu - Hodnocení managementu podle ISO 9001 s Microsoft Office 365

Hodnocení managementu - Hodnocení managementu podle ISO 9001 s Microsoft Office 365

Kvalitní management s Office 365 od BLUESITE podporuje hodnotící proces: a) připomíná pravidelné provádění plánované QMS hodnotící činnosti, b) kontrolní seznam úkolů pro řízení hodnocení ISO 9001 a c) digitální důkaz o provedení s bezpečným časovým razítkem
Přestěhování kanceláře v Mnichově a okolí

Přestěhování kanceláře v Mnichově a okolí

Díky našim desetiletým zkušenostem v oblasti komerčních stěhování v Mnichově a okolí, ale i dále, dokonale rozumíme požadavkům takových složitých úkolů. I u malých podniků je stěhování rozsáhlým podnikem a vyžaduje podrobnější a přesnější zpracování ve srovnání s privátním stěhováním. Pokud se stěhování firmy neuskuteční včas, může to vést k nákladným prostojům. Pro hladký a rychlý průběh stěhování kanceláře a v regionu je dokonalá organizace a odborné provedení zásadního významu.
Pronájem prostor - Pronájem kancelářských prostor

Pronájem prostor - Pronájem kancelářských prostor

Můžeme vám nabídnout kancelářské prostory pro správu a řízení vaší výroby v různých velikostech.
Kancelářské a Sekretářské Služby

Kancelářské a Sekretářské Služby

pokud vaše obchodní adresa není vaší pracovní adresou spolehněte se na svou virtuální kancelář a využijte další služby, jako jsou • Telefonní služba • Sekretářská služba • Předběžné účetnictví • Příjem/odesílání pošty
Přestěhování Kanceláří

Přestěhování Kanceláří

Kompletní služby na jednom místě pro stěhování kanceláří a úřadů Realizujeme vaše stěhování "se vším všudy". Myslíme na celou kancelář včetně nábytku a techniky: na každý počítač a kancelářskou židli a zejména na 3.000 metrů dokumentů ve sklepě, které přemístíme včetně regálů na nové místo. Přesunujeme vaši kancelář krok za krokem: • Místní prohlídka, analýza a poradenství • Komplexní nabídka • Bezpečnost plánování a rozpočtu • Harmonogram a plán činností přizpůsobený každodennímu provozu • Systém řízení dopravy • Stěhování IT • Vlastní specializované vybavení • Zkušený a kvalifikovaný personál • Dokumentace, koordinace a kontrola realizace • Stěhování zaměstnanců včetně
Pronájem Kanceláří

Pronájem Kanceláří

Odborníci na pronájem kanceláří z Cushman & Wakefield v Německu radí při pronájmu kancelářských nemovitostí, včetně obchodních a kancelářských parků a nemovitostí s kombinovaným využitím.
Kancelářský kontejner

Kancelářský kontejner

Všechny speciální funkce a designy jsou možné pro kancelářské kontejnery na prodej.